Refusionspolitik
Tilbagebetale
I det usandsynlige tilfælde, at du bliver utilfreds, kan du returnere hele (eller en del af) forsendelsen til refusion eller ombytning inden for 14 dage efter modtagelsen.
Bemærk venligst, at vi som forhandler ikke er ansvarlige for returfragten.
For at være berettiget til returnering skal det pågældende produkt være ubrugt og i samme stand som da det blev modtaget og være pakket i den originale emballage.
Bemærk også, at visse typer varer er undtaget fra fortrydelsesretten, det kan du læse mere om under punkt 5.2 i vores generelle handelsbetingelser (undtagelserne gælder for de produkter, der sælges på denne hjemmeside).
Udover det kan du også læse mere om, hvad der gælder i tilfælde af en klage, hvis det af en eller anden grund skulle blive aktuelt.
Inden du returnerer nogen varer, bedes du kontakte os for at få en adresse til det korrekte modtagerland.
Vi opkræver SEK 49 for administrative omkostninger ved annullering inden for 24 timer efter ordren, hvis pakken ikke allerede er sendt ud.
Returneringer (hvis relevant)
Når vi har modtaget din retur, vender vi tilbage til dig med en bekræftelse på, at vi har modtaget dine returnerede varer.
Det vil også vise, om vi har godkendt eller afvist din returnering.
Hvis den godkendes, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et bestemt antal dage.
Forsinket eller manglende tilbagebetaling?
Gennemgå følgende trin:
- Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen.
- Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage noget tid, før din refusion er officielt offentliggjort.
- Kontakt din bank, der går ofte en sagsbehandlingstid før en refusion offentliggøres.
Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os ved hjælp af vores kontaktformular.
Udvekslinger (hvis relevant)
Vi erstatter kun varer, der er defekte eller beskadigede på nogen måde. Har du behov for at bytte en vare til en lignende vare, så kontakt os venligst.
Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det tager for dit udskiftede produkt at nå dig, variere.
Forsendelse
Vi vil informere dig via e-mail, hvor du skal sende din retur (dette sker, når du modtager en RMA fra os).
Som nævnt ovenfor er du selv ansvarlig for at betale forsendelsesomkostningerne for at returnere din vare.
Hvis du returnerer en forsendelse med en samlet værdi på over SEK 500, bør du overveje at bruge en sporbar forsendelsesservice eller eventuelt købe fragtforsikring.
Vi garanterer ikke, at vi modtager din returnerede vare, medmindre du sender med sporbar forsendelse.
Uindløste pakker
Vi forbeholder os retten til at opkræve omkostninger til håndtering, der opstår i tilfælde af uafhentede eller afviste pakker (returforsendelse, forsendelsesomkostninger osv.). Derfor opkræver vi et gebyr på SEK 199, hvis en pakke ikke afhentes. Forsendelsen er hos postagenten i 14 dage, før den returneres til os. Vær derfor opmærksom på, at hvis du fortryder et køb og ønsker at returnere varen, skal du først afhente pakken og derefter returnere den. Uindløste pakker er ikke omfattet af fortrydelsesretten.