FORSENDELSESPOLITIK

Leveringstid

Vi sender varen fra lageret indenfor 1-3 hverdage til kunden.

Vi sender og sælger varer over hele verden, og vores leverancer tager under normale omstændigheder mellem 8-15 arbejdsdage afhængig af hvilken leveringsmulighed du vælger. Ordrer i weekenden pakkes normalt og sendes næste hverdag.

Personlige produkter kan tage yderligere 2-4 dage at behandle.

Leveringsdatoer er baseret på hverdage og inkluderer derfor ikke weekender og helligdage.

Bemærk venligst, at specialordrer kan have længere behandlings- og fremstillingstid

Hvis forsinkelser i leveringen skulle opstå på grund af omstændigheder uden for vores kontrol (Force Majeure) som f.eks. under en igangværende global pandemi er vi ikke ansvarlige for eventuelle problemer forårsaget af leveringstiden. Vent op til 30 arbejdsdage, før du kontakter kundeservice om en manglende ordre ved at følge ordren med det angivne sporingsnummer.

Har du spørgsmål vedrørende leverancer, skal du altid kontakte os på mail med emnelinjen "Levering", så vi blot kan svare hurtigst muligt. ,

Produkterne sendes direkte fra vores samarbejdspartners lager for at kunne tilbyde dig som kunde de bedst mulige priser. Vi forbeholder os ret til, at der kan opstå fejl i forbindelse med tredjepartslogistik. Ved at foretage et køb hos os accepterer du alle de betingelser, der er angivet på denne hjemmeside. Vi råder dig derfor til at kontakte os på forhånd, hvis du har spørgsmål vedrørende køb, inden du indgår en købsaftale. Ved eventuelle klager eller andre spørgsmål skal du altid kontakte os via e-mail og ingen andre steder for at sikre, at du får svar hurtigst muligt.

For alle pakker, der ikke indløses, forbeholder vores brand sig retten til at opkræve dig som kunde 200 SEK for afholdte omkostninger til returforsendelse og håndteringsomkostninger.

"Vores leveringstider er kun estimerede og ikke garanterede tider og kan derfor variere alt efter, hvor du bor i Sverige.

Importmoms & told

At varerne sendes direkte fra vores leverandør uden for EU betyder også, at forsendelsen i nogle tilfælde kan være pålagt importmoms og told. Overordnet set sker det ikke ret tit, og i de tilfælde, hvor du har modtaget en meddelelse via Postnord om betaling af importmoms, bedes du give os besked, så kigger vi nærmere på det.

Toldgebyret (meddelt af det svenske toldvæsen) bliver kun relevant for en deklareret værdi på omkring 1.600 SEK og derover, hvorfor importmoms er mere almindelig. ,

Hvor er min ordre?

Din ordre vil blive afsendt fra vores partners lager inden for 1-3 hverdage*, vi sender dig en leveringsbekræftelse e-mail indeholdende dit sporingsnummer og information om leveringen.

Hvis du stadig er i tvivl om, hvor din pakke er, bedes du sende en e-mail til os, og vores supportteam kan hjælpe dig videre med dette.

*Ved store mængder kan behandlingstiden variere op til 7 dage, den tid, der er angivet ovenfor, er kun et estimat for, hvad vores pakker normalt tager at behandle. Ovenstående tider er ikke garanterede frugttider.

Min pakke kan ikke spores, hvad kan jeg gøre?

Efter at have modtaget forsendelsesbekræftelsen for din forsendelse, kan det tage op til 5-7 hverdage, før sporingskoden er aktiv. Hvis du stadig har problemer, så tøv ikke med at kontakte os.

Mail: kontakt @trendful.se